Luksus, elegancja i kreatywność. Range Rover partnerem pierwszej polskiej edycji AD100

Za nami pierwsza gala polskiej edycji AD100 – listy stu najważniejszych architektów i projektantów z Polski i ze świata. Partnerem tego prestiżowego wydarzenia był Range Rover – marka, którą charakteryzuje niedościgniona doskonałość form i piękno wolne od zbędnych szczegółów.

Autor Materiał sponsorowany

Luksus, elegancja i kreatywność. Range Rover partnerem pierwszej polskiej edycji AD100

Zdjęcie: Range Rover

Range Rover i AD Polska – duet idealny

Uroczysta gala wręczenia nagród AD100 odbyła się w eleganckich wnętrzach Starej Oranżerii w Łazienkach Królewskich. Przybywających gości witał samochód Range Rover – stylowy, przyciągający wzrok minimalistycznym designem i poruszający wyobraźnię skalą możliwości.

Zdjęcie: Range Rover

Będąc symbolem progresywnego luksus i wyjątkowości, marka Range Rover od ponad pół wieku inspiruje do podejmowania wyzwań i podążania za swoimi marzeniami, o czym mogli przekonać się również goście podczas tegorocznej gali AD100.

Zdjęcie: Range Rover

- Range Rover to luksus, elegancja i niezrównana kreatywność. Umiłowanie doskonałych form i wyrażanego nimi piękna oraz chęć tworzenia trendów, za którymi inni dopiero podążą to wspólny mianownik Range Rovera i wszystkich wyróżnionych osób w rankingu AD – mówiła podczas gali przedstawicielka marki Range Rover, Chwalisława Waligóra.

Zdjęcie: Range Rover

Magazyn AD, uznając laureatów za najbardziej kreatywnych w świecie designu, dostrzegł w nich ten unikatowy talent. Z kolei talent projektantów Range Rovera do kreowania piękna dostrzegli klienci, użytkujący te samochody od 55 lat!

Zdjęcie: Range Rover

Czytaj więcej