Dobre widoki: 30. urodziny marki OKNOPLAST

Jest co świętować. OKNOPLAST obchodzi jubileusz trzydziestolecia jako jeden z czołowych producentów okien w Europie, z sukcesami sprzedający swoje wyroby także za oceanem.

Autor Materiał sponsorowany

Dobre widoki: 30. urodziny marki OKNOPLAST

Rodzinna firma z biegiem czasu rozwinęła się w przedsiębiorstwo o międzynarodowej skali. Dziś 88 procent produkcji OKNOPLAST jest eksportowane na 20 rynków europejskich i do Stanów Zjednoczonych

Ostatni rok OKNOPLAST zamknął wynikiem 1,72 mld zł, a pierwsze półrocze – 1 mld zł obrotu. We wszystkich krajach polska firma występuje pod własną, szeroko znaną nazwą. Aż 70 procent jej klientów pochodzi z polecenia. Już od ćwierćwiecza grupa rozwija również kolejne marki specjalistyczne. Pierwszą z nich stał się ALUHAUS – wykonawca stolarki aluminiowej. Dziś do OKNOPLAST GROUP należą jeszcze inne marki oferujące stolarkę PVC dla różnych segmentów: OKNOPLAST, CATADI, WnD, HERMET 10, a także SKYVI, producent pergoli aluminiowych.

MIKOŁAJ PLACEK, prezes Zarządu Grupy OKNOPLAST, podsumowuje sukcesy trzydziestolecia firmy i wprowadza ją w kolejną dekadę. Zdjęcie: materiały prasowe

Co jest źródłem sukcesu? – Rozpoczynając działalność, szukaliśmy nowych, innowacyjnych systemów, których nie mieli inni producenci. Nadal zachowujemy wysokie standardy i jakość – mówi prezes Mikołaj Placek. – I zamiast podążać za trendami, niezmiennie od dekad je kreujemy – podkreśla. Chodzi o stylistykę, rozwiązania techniczne, a także metody produkcji. W tle znajduje troska o najcenniejszy kapitał firmy, czyli jej pracowników. Ważną rolę odgrywają też programy z zakresu bezpieczeństwa, ekologii czy współodpowiedzialności za społeczności lokalne w miejscach, w których przedsiębiorstwo prowadzi działalność.

Zdjęcie: materiały prasowe

Firmę OKNOPLAST wyróżnia też niestandardowe podejście do marketingu. Jednym z jego piękniejszych przejawów stała się kampania „Światy”, w której polskie okna otwierają się na potrzeby i oczekiwania swoich użytkowników. Każdy świat jest niepowtarzalny, tak jak niepowtarzalne są potrzeby klientów marki. O wrażliwości polskiego producenta na piękno świadczy też opieka nad światem kultury, w tym patronaty nad Konkursem dla Młodych Architektów, konkursem Young Design dla młodych projektantów, European best Engineering Competition czy wsparcie cyklu wystaw „Jasiński &Friends” oraz prezentacji prac Jakuba Ziółkowskiego „Jesteście moi”. I wreszcie mecenat nad Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK, który zaowocował już dwiema edycjami konkursu OKNOPLAST FOR ART. Artyści zaproszeni do konkursu wykonują w dowolnej technice dzieła sztuki, których bazą jest okno.

Po szczegóły warto zajrzeć na stronę: 30lat.oknoplast.com.pl

Zdjęcie: materiały prasowe


Czytaj więcej