Spotkanie zaprojektowane na miarę
W stylowych wnętrzach warszawskiej restauracji Allora spotkaliśmy się, by porozmawiać o najnowszych trendach wnętrzarskich, ciekawych projektach architektonicznych i by podzielić się wrażeniami na temat najświeższego wydania magazynu AD.
Gospodynią spotkania była redaktorka naczelna AD Polska Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, która zaprezentowała naszych gości. Realizacje wielu z nich mogliśmy w ciągu ubiegłego roku podziwiać na łamach magazynu AD Polska. Zobaczyliśmy w nim między innymi projekty pracowni Estimental, Mixd i Noke Architects.
Brunch był okazją do wymiany doświadczeń w gronie ludzi, którzy dzielą wspólne pasje i zainteresowania. Wszyscy nasi goście łączą w swojej pracy wiele dyscyplin, bo architekt wnętrz na co dzień obcuje z pięknem, zgłębia tajniki materii i rzemiosła, by na koniec tworzyć przestrzeń, która daje więcej niż tylko schronienie. Wpływa też na poczucie szczęścia, harmonii i kontakty społeczne zamieszkujących ją lub pracujących w niej osób.
Uczta dla oka i podniebienia
Obecny był także Maciej Ryniewicz z Akurat Studio, który jest autorem projektu wnętrz restauracji Allora. Klimat tej restauracji tworzą starannie dobrane materiały wykończeniowe, tkaniny dodające ciepła wnętrzu i wiele mocnych akcentów kolorystycznych. Tu serwuje się doskonałe włoskie dania tworzone pod czujnym okiem szefa kuchni Miłosza Sroki.
Kamila Chwat, redaktorka naczelna AD Polska Agnieszka Gruszczyńska-Hyc i Sylwia Chwat
Agata Sobkowiak i Alicja Zielińska Popiela
Benjamin Kuna i dyrektor zarządzająca AD Polska Magda Mazur
Paweł Jurkiewicz, Benjamin Kuna i Zofia Wyganowska
Iwona Duić, dyrektor sprzedaży działu reklamy AD Polska
Justyna Smolec i Piotr Łucyan
Maciej Ryniewicz
Karol Pasternak i Agnieszka Gruszczyńska-Hyc
Benjamin Kuna, Ewa Kwaśniewska, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Matias Gorlitz, Maciej Trzciński i Mateusz Jóźwiak
Tylko – więcej niż meble
Ważnym punktem spotkania była prezentacja mebli z kolekcji Tone marki Tylko. O pierwszej cyfrowej marce meblarskiej, istniejącej od 2015 roku, opowiedzieli jej założyciel Benjamin Kuna, projektant Matias Gorlitz i odpowiedzialna za kontakt z architektami Ewa Kwaśniewska.
Do oferty marki obejmującej personalizowane meble dostępne w dowolnych konfiguracjach, dołączyła teraz seria Tone. Składa się ona z trzech linii: Minimal, Bold i Floating. Te uniwersalne meble wysokiej jakości wpisują się w trend minimalistyczny, ale doskonale pasują również do wnętrz eklektycznych.
O tym, jak funkcjonalne są meble Tylko, opowiedzieli też współpracujący z marką architekci z pracowni Rmk.architektura – Rodek Milik i Mateusz Jóźwiak. Konfigurowane online meble Tylko do grudnia można zobaczyć w pop-up store przy Czerskiej 8 w Warszawie.