Drugi Well Designed Brunch AD Polska już z nami!

Architekci wnętrz i przedstawiciele marki meblowej Tylko wzięli udział w kameralnym spotkaniu zorganizowanym przez magazyn AD Polska i restaurację Allora.

Drugi Well Designed Brunch AD Polska już z nami!

Spotkanie zaprojektowane na miarę

W stylowych wnętrzach warszawskiej restauracji Allora spotkaliśmy się, by porozmawiać o najnowszych trendach wnętrzarskich, ciekawych projektach architektonicznych i by podzielić się wrażeniami na temat najświeższego wydania magazynu AD. 

Gospodynią spotkania była redaktorka naczelna AD Polska Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, która zaprezentowała naszych gości. Realizacje wielu z nich mogliśmy w ciągu ubiegłego roku podziwiać na łamach magazynu AD Polska. Zobaczyliśmy w nim między innymi projekty pracowni Estimental, Mixd i Noke Architects.

Brunch był okazją do wymiany doświadczeń w gronie ludzi, którzy dzielą wspólne pasje i zainteresowania. Wszyscy nasi goście łączą w swojej pracy wiele dyscyplin, bo architekt wnętrz na co dzień obcuje z pięknem, zgłębia tajniki materii i rzemiosła, by na koniec tworzyć przestrzeń, która daje więcej niż tylko schronienie. Wpływa też na poczucie szczęścia, harmonii i kontakty społeczne zamieszkujących ją lub pracujących w niej osób.

brunch AD restauracja Allora

restauracja allora brunch ad polska

brunch ad polska allora restauracja

restauracja allora brunch ad polska

brunch ad polska allora restauracja

restauracja allora brunch ad polska

Uczta dla oka i podniebienia

Obecny był także Maciej Ryniewicz z Akurat Studio, który jest autorem projektu wnętrz restauracji Allora. Klimat tej restauracji tworzą starannie dobrane materiały wykończeniowe, tkaniny dodające ciepła wnętrzu i wiele mocnych akcentów kolorystycznych. Tu serwuje się doskonałe włoskie dania tworzone pod czujnym okiem szefa kuchni Miłosza Sroki.

brunch ad polska allora restauracja Kamila Chwat, redaktorka naczelna AD Polska Agnieszka Gruszczyńska-Hyc i Sylwia Chwat

brunch ad polska allora restauracja Agata Sobkowiak i Alicja Zielińska Popiela

brunch ad polska allora restauracja Benjamin Kuna i dyrektor zarządzająca AD Polska Magda Mazur

brunch ad polska allora restauracja Paweł Jurkiewicz, Benjamin Kuna i Zofia Wyganowska

brunch ad polska allora restauracja Iwona Duić, dyrektor sprzedaży działu reklamy AD Polska

brunch ad polska allora restauracja Justyna Smolec i Piotr Łucyan

brunch ad polska allora restauracja Maciej Ryniewicz

brunch ad polska allora restauracja Karol Pasternak i Agnieszka Gruszczyńska-Hyc

brunch ad polska allora restauracja Benjamin Kuna, Ewa Kwaśniewska, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Matias Gorlitz, Maciej Trzciński i Mateusz Jóźwiak

Tylko – więcej niż meble

Ważnym punktem spotkania była prezentacja mebli z kolekcji Tone marki Tylko. O pierwszej cyfrowej marce meblarskiej, istniejącej od 2015 roku, opowiedzieli jej założyciel Benjamin Kuna, projektant Matias Gorlitz i odpowiedzialna za kontakt z architektami Ewa Kwaśniewska.
Do oferty marki obejmującej personalizowane meble dostępne w dowolnych konfiguracjach, dołączyła teraz seria Tone. Składa się ona z trzech linii: Minimal, Bold i Floating. Te uniwersalne meble wysokiej jakości wpisują się w trend minimalistyczny, ale doskonale pasują również do wnętrz eklektycznych. 

O tym, jak funkcjonalne są meble Tylko, opowiedzieli też współpracujący z marką architekci z pracowni Rmk.architektura – Rodek Milik i Mateusz Jóźwiak. Konfigurowane online meble Tylko do grudnia można zobaczyć w pop-up store przy Czerskiej 8 w Warszawie. 

brunch ad polska allora restauracja

brunch ad polska allora restauracja

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Tylko (@tylko)

Czytaj więcej