Pierwszy stacjonarny concept store Answear.com
Modowy multibrand e-commerce, działający na 12 europejskich rynkach, otworzył swój jedyny concept store w Warszawie. Oprócz aktualnych kolekcji znakomitych modowych marek Answear.com chce, aby klienci, robiąc zakupy, mieli poczucie wyjątkowej atmosfery i najwyższego komfortu.
Concept store Answear.com w warszawskiej Fabryce Norblina. Zdjęcie: materiały prasowe
W aranżacji wnętrza sklepu kluczową rolę odgrywają kolory, wykorzystane materiały oraz starannie dobrane detale. Drewniana podłoga została wykonana na specjalne zamówienie Answear, a niestandardowe meble zaprojektowane właśnie na potrzeby concept store, jak również artystyczne i wykonane z prawdziwym rozmachem olbrzymie witryny sklepu. Witryny wyglądają spektakularnie! Trudno jest przejść obojętnie! Każda to niezwykła instalacja artystyczna i starannie wystylizowana aranżacja.
Concept store Answear.com w warszawskiej Fabryce Norblina. Zdjęcie: materiały prasowe
Concept store Answear.com w warszawskiej Fabryce Norblina. Zdjęcie: materiały prasowe
Przez najbliższy czas w witrynach będzie można zobaczyć projekty scenografki Anny Szczęsny, znanej ze współpracy z największymi domami mody. Inspiracją stojącą za projektami jest najnowsza kampania wizerunkowa Answear.com „Ubierz życie w to, co cenne”.
Co znajdziemy w concept store Answear?
Marka chce zadbać o swoich klientów. W sklepie czeka na nich punkt krawiecki, w którym można będzie dopasować kupione ubrania. Oprócz przeróbek krawieckich, możemy personalizować ubrania różnymi technikami: haftem, farbami lub markerami, a także skorzystać z usługi dezynfekcji i odświeżania obuwia.
Autorski projekt kawiarni, otoczonej roślinną oranżerią, w której można delektować się doskonałą kawą speciality i nie tylko, pozwoli na chwilę relaksu. Można tu będzie spróbować różnych odmian kaw, od fermentowanych, po te wyhodowane na wulkanicznych glebach lub mające subtelny posmak pomidorów.
Pickup Point, czyli stanowisko do odbierania zamówień online, dokonanych na www.answear.com, wraz z opcją przymierzenia zamówionych rzeczy, a także wyprasowania ich na miejscu.
Przestronne przymierzalnie, umożliwiające szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni, ekrany zlokalizowane na terenie sklepu o podwyższonej matowości dla komfortu wizualnego klientów oraz zastosowane, po raz pierwszy na świecie, ultranowoczesne komputery kasowe, z dwoma ekranami dla sprzedawcy i klienta, które czynią zakupy interaktywnymi i transparentnymi.
Ale przede wszystkim, oczywiście, ubrania marek: Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski czy Furla, a także adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren.
Concept store Answear.com w warszawskiej Fabryce Norblina. Zdjęcie: materiały prasowe
Concept store Answear.com w warszawskiej Fabryce Norblina. Zdjęcie: materiały prasowe
Concept store Answear godziny otwarcia
Answear Concept Store znajduje się w Fabryce Norblina, budynek Plater, na 2. piętrze.
Godziny otwarcia:
- poniedziałek - czwartek: 11:00 - 21:00
- piątek - sobota: 11:00 - 22:00
- niedziele handlowe: 11:00 - 20:00
Concept store Answear.com w warszawskiej Fabryce Norblina. Zdjęcie: materiały prasowe
Concept store Answear.com w warszawskiej Fabryce Norblina. Zdjęcie: materiały prasowe