Dobrze zaprojektowane spotkanie

Pierwsza edycja AD Well Designed Brunch odbyła się w klimatycznych wnętrzach Hotelu Bristol. Zjawili się w nich wpływowi architekci, znani projektanci i uznani designerzy, by w kameralnej atmosferze poznawać zalety marek partnerów wydarzenia. A głównym tematem rozmów były korzyści z przenikania się dwóch dziedzin: designu i biznesu.

Dobrze zaprojektowane spotkanie

Zdjęcie: Redakcja AD

Redaktor naczelna AD Polska Agnieszka Gruszczyńska-Hyc przywitała przyjaciół AD Polska przypominając, że jest jeszcze jeden powód, by świętować: to premiera urodzinowego wydania magazynu, który jest jedyną w tej części Europy edycją najstarszego na świecie pisma poświęconego wnętrzom. Pierwszy numer Architectural Digest ukazał się w Los Angeles 104 lata temu! A obecność AD w Polsce dowodzi, że Polacy projektują domy, wnętrza i przedmioty, którymi możemy się chwalić na świecie i z dumą dzielić z czytelnikami w kraju.

Zdjęcie: Redakcja AD

W panelu dyskusyjnym ważnym wątkiem był udział osób kreatywnych i artystów w projektach biznesowych. - To przekraczanie granic pomiędzy dziedzinami tworzy nową, opartą na synergii wartość, tak poszukiwaną przez świadomych odbiorców – tłumaczyła redaktor naczelna, dodając: - Wszelkie działania we wspólnej, przenikającej się przestrzeni poszerzają gamę doświadczeń, a to prawdziwy luksus w naszych czasach.

Zdjęcie: Redakcja AD

Pierwszy raz w historii wszystkich międzynarodowych wydań AD pojawił się na łamach magazynu guest editor. W jubileuszowym AD Polska rolę tę zgodził się przyjąć projektant Maciej Zień, który w swojej codziennej pracy doskonale odnajduje się w tym, co kreatywne, nie zapominając jednak o wymiarze biznesowym procesu twórczego.

Artem Gurikov, CEO Domio Home Interiors, Magda Mazur, dyrektor zarządzająca AD Polska, projektant mody i wnętrz Maciej Zień, Nataliya Dunayska, CEO Domio Publishing Polska i wydawca AD Polska. Zdjęcie: Redakcja AD

Pierwszą gościnią AD Well Designed Brunch była Magdalena Eliasz, dyrektor generalna Hotelu Bristol należącego do portfolio marki The Luxury Collection, miejsca z historią i ważnego punktu na mapie stolicy w jej najbardziej luksusowym wydaniu. Magdalena Eliasz opowiedziała nieco o niedalekiej przyszłości i jej planach związanych z hotelem, w tym innowacjach kulinarnych, które mają zaskoczyć nie tylko hotelowych gości, ale też mieszkańców stolicy

Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna AD Polska, Magdalena Eliasz, dyrektor generalna Hotelu Bristol. Zdjęcie: Redakcja AD

Jacek Gamrot, Key Account Manager Laser TV z Hisense, przedstawił innowacyjne rozwiązania serii Laser TV, pozwalające na przeniesienie doświadczenia kina do każdego wnętrza. Telewizor laserowy to doskonała jakość dźwięku i obrazu, którą zapewnia technologia wyświetlania laserowego z akustyką Harman/Kardon. Dla widza nie do przecenienia jest też jakość kolorów w trakcie projekcji oraz mobilność rozwiązań Hisense.

Jacek Gamrot, Key Account Manager Laser TV Hisense. Zdjęcie: Redakcja AD

Autorem prezentacji wysokiej klasy urządzeń gospodarstwa domowego ASKO Poland był Piotr Chyra, Sales Manager marki. Jej design inspirowany jest Skandynawią. ASKO pokazało kompleksowe rozwiązania dla pralek i suszarek, sprzęt kuchenny o świetnych parametrach i jeszcze lepszym wyglądzie, a także rewolucyjne chłodziarki do wina. Dobrała je dla gości i serwowała współpracująca z ASKO Dominika Reich, sommelier-doradca smaku-degustator. Firmę reprezentowała też na naszym wydarzeniu Patrycja Dworzyńska, Regional Product Manager ASKO Eastern Europe.

Piotr Chyra, Sales Manager ASKO Poland. Zdjęcie: Redakcja AD

W panelu dyskusyjnym uczestniczyli Kamil Bajołek, dyrektor marki PRM oraz Kaja Wrzeszcz, jej dyrektor marketingu. PRM to nie tylko sklep internetowy z ekskluzywnymi i starannie wyselekcjonowanymi markami jak Kenzo czy JW Anderson oraz sneakersami, ale przede wszystkim concept store zlokalizowany w przestrzeni warszawskiej Fabryki Norblina. Goście dyskutowali o doświadczaniu luksusu i unikalnych potrzebach konsumentów w dzisiejszych czasach. Odpowiedzią na nie jest butik PRM, wyróżniający się nie tylko tym, że łączy w swojej przestrzeni modę i design. Jest tam też miejsce dla muzyki: kolekcję płyt winylowych specjalnie dla PRM kompletuje muzyk Wojtek Mazolewski.

Kaja Wrzeszcz, dyrektor marketingu PRM, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc redaktor naczelna AD Polska, Kamil Bajołek dyrektor marki PRM. Zdjęcie: Redakcja AD

Stylizacje z concept Store PRM. Zdjęcie: Redakcja AD

Ewa Ostaszewska-Krawiec, dyrektor projektów specjalnych działu reklamy AD Polska, Kaja Wrzeszcz, dyrektor marketingu PRM. Zdjęcie: Redakcja AD

Wśród osób komplementujących doskonałe menu autorstwa mistrzów kulinarnych Hotelu Bristol byli także między innymi mecenas Piotr Witecki, partner z kancelarii Octo Legal oraz mecenas Aleksandra Knapik. Wnętrze ożywiła zieleń marki Dom Roślin, która od lat kojarzy się ze świetnymi aranżacjami roślinnymi w domach i biurach.

Anastasiia Bessonova, PR manager g.bar, Nataliya Nikiforova, właścicielka g.bar, Nataliya Dunayska, CEO Domio Publishing Polska i wydawca AD Polska. Zdjęcie: Redakcja AD

Partnerzy wydarzenia:

Zdjęcie: Redakcja AD

Zdjęcie: Redakcja AD

Zdjęcie: Redakcja AD

Zdjęcie: Redakcja AD

Zdjęcie: Redakcja AD

Zdjęcie: Redakcja AD

Zdjęcie: Redakcja AD

Zdjęcie: Redakcja AD

Zdjęcie: Redakcja AD

Czytaj więcej