Chopard Ice Cube
Centralny motyw kolekcji – kostka, ucieleśnia ideę geometrycznej perfekcji. Wiceprezeska i dyrektorka artystyczna Chopard, Caroline Scheufele, wprowadziła ten motyw w 1999 roku poprzez zegarek, który odrzucił zbędne ozdoby, skupiając się na czystej formie. Od tamtej pory kolekcja Ice Cube stale ewoluuje w nieustannym dialogu ze światłem.
Ta minimalistyczna i nieprzeładowana estetycznie kolekcja charakteryzuje się wyrazistymi liniami, wykorzystującymi jedynie niezbędne elementy: światło, kształt i materiały najwyższej jakości.
Twórcy Ice Cube zainspirowali się nowoczesną architekturą, przywodząc na myśl drapacze chmur. Minimalizm to dla nich sztuka życia, która polega na wyborze tego, co niezbędne, cenne i trwałe.
Ice Cube, Chopard. Zdjęcie: Zdjęcie: ©Fédéral-Studio
Pozorna prostota
Biżuteria i zegarki Chopard Ice Cube wywodzą się z dążenia do perfekcji, łączącego nowoczesne technologie z rzemiosłem. Choć każda kostka o identycznie powtarzającym się motywie może wydawać się prosta, w rezultacie światło padające na nią znajduje mnóstwo punktów załamania, co zwielokrotnia blask kolekcji.
Bella Hadid w najnowszej kampanii Choprad. Zdjęcie: materiały prasowe
Zegarek Alpine Eagle, Chopard. Zdjęcie: ©Fédéral-Studio
Wysoce zaawansowane technologicznie maszyny, opracowane w wyniku sześciu lat badań i rozwoju, umożliwiły rzemieślnikom szwajcarskiej marki precyzyjne frezowanie, tworząc wrażenie napiętej linii na powierzchniach.
W.KRUK jest oficjalnym partnerem Chopard w Polsce, a luksusowa biżuteria i zegarki szwajcarskiej marki dostępne są w wybranych salonach W.KRUK oraz na wkruk.pl.
Zdjęcie: materiały prasowe