Magazyn AD Polska ukazał się jednocześnie w wersjach drukowanej i online, wypełnionych innowacyjnymi treściami stworzonymi, aby dostarczać inspiracji w zakresie architektury i wystroju.
Misja AD Polska
Misją AD Polska na wszystkich platformach będzie prezentowanie najpiękniejszych domów i wnętrz charakteryzujących się wyjątkowym dizajnem, kunsztem i dbałością o szczegóły, a także dzielenie się wiedzą i poradami ekspertów w zakresie dekoracji wnętrz i aktualnych trendów. AD Polska zaprosi swoich odbiorców do inspirujących domów i wyjątkowych nieruchomości oraz zaprezentuje niezwykłe doniesienia z całego świata, jednocześnie poświęcając uwagę pracom najważniejszych architektów, projektantów i artystów.
Uroczysta premiera AD Polska
AD Launch Party, które uświetniło wprowadzenie na rynek polskiej edycji AD, było wyczekiwanym wydarzeniem. Odbyło się 5 października 2023 roku w Arkadach Kubickiego. Zgromadziło około 300 gości: architektów, artystów i projektantów, wpływowych ekspertów branżowych, celebrytów i influencerów, sponsorów i partnerów oraz przedstawicieli mediów.
Pojawienie się AD Polska jest oznaką dojrzałości polskiego rynku architektury i dizajnu. Jestem przekonana, że prezentacje najlepszych osiągnięć światowego wzornictwa w połączeniu z selekcją doskonałych polskich projektów i dzieł sztuki pozwolą nam przyciągnąć i poszerzać grupę odbiorców zainteresowanych treściami wysokiej jakości oraz informować ich o rosnącym rynku dóbr luksusowych i wzornictwa – mówiła na premierze Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna AD Polska.
Wydarzenie wspierała firma NOHO Investment – ogólnopolski deweloper segmentu premium, budujący najwyższej jakości obiekty, ponadczasowe pod względem architektury, dizajnu i dbałości o detale, w centrach największych miast w Polsce. Partner motoryzacyjny BMW zaprezentował nowy model biznesowej limuzyny BMW i5, w 100% elektryczny. ASKO – czołowa marka na rynku wysokiej jakości urządzeń kuchennych, pralniczych i profesjonalnych, założona ponad 70 lat temu w Skandynawii – również wspierała premierę AD w Polsce. W portfolio marki znajdują się m.in. stylowe chłodziarki do wina – Wine Climate Cabinets – które zostały zaprezentowane podczas tego wieczoru. Przytulną atmosferę zapewniły meble marki BoConcept. Goście przywitał kieliszek szampana Moët & Chandon, symbol szampańskiego savoir faire i wyznacznik jakości całej kategorii szampanów. Uosabia on elegancję, styl i radość życia. Uczestnicy wydarzenia delektowali się również koktajlami na bazie Belvedere Vodka, pierwszej wódki super premium na świecie, ikony, która w latach 90. napędzała legendarną nowojorską scenę klubową.
AD Polska wydawane przez Domio Publishing Polska
AD Polska będzie wydawana przez Domio Publishing Polska. Założyciele firmy mają ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu tytułów lifestylowych, modowych i wnętrzarskich, takich jak Elle, Harper’s Bazaar, Elle Decoration i Cosmopolitan na rynku ukraińskim, a także udane projekty z Society of British and International Design w Ukrainie.
Jesteśmy bardzo podekscytowani zbliżającą się premierą polskiej edycji AD. To wyjątkowe wydawnictwo na polu architektury, projektowania i wyposażenia wnętrz. Wierzymy, że doświadczenie i wiedza w tej dziedzinie pomogą nam zapewnić odbiorcom inspirujące treści, spostrzeżenia i wiedzę na temat projektowania i stylu życia – mówi Nataliya Dunayska, wydawca i dyrektor generalny Domio Publishing Polska.
AD Polska pokierują osoby z dużym doświadczeniem w wydawaniu ekskluzywnych tytułów lifestylowych i wnętrzarskich, w tym Agnieszka Gruszczyńska-Hyc jako redaktorka naczelna i Oksana Sogor jako dyrektor ds. cyfrowych. Zespół będzie miał siedzibę w Warszawie.
Magazyn będzie dwumiesięcznikiem. Pierwszy numer AD Polska ukazał się 5 października 2023. Zapraszamy do obserwowania @archdigestpolska na Instagramie, Facebooku i Pintereście.
Partnerzy wydarzenia:
- Moët & Chandon
- BMW
- ASKO
- NOHO Investment
- BoConcept
- Belvedere Vodka