Misją nowego klubu jest tworzenie ekskluzywnej społeczności menedżerów i właścicieli firm branży premium i luksusu. Zdjęcie: materialy prasowe
Podobne organizacje istnieją od lat w krajach, gdzie branża luksusu jest rozwinięta i stanowi jedną z najistotniejszych sił budującej potęgę i status ich gospodarek. Kluby wspierają rozwój i powstawianie nowych marek, wymianę doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami, budowanie karier managerów, organizowanie wspólnych wydarzeń. Dają zastrzyk energii do wzrostu i budują to, co w biznesie najważniejsze – relacje i wzajemne wsparcie.
Podobnie wyglądają założenia polskiego klubu: tworzenie ekskluzywnej społeczności menedżerów i właścicieli firm branży premium i luksusu; wspieranie rozwoju osobistego i zawodowego członków klubu; promowanie współpracy, wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk oraz wzajemnego wsparcia pomiędzy członkami klubu, dostarczanie ekskluzywnych narzędzi, zasobów i wydarzeń. A także wspieranie rozwoju nowych marek w obszarze premium i luksusu oraz osób, które rozpoczynają lub marzą o rozpoczęciu kariery w tej branży.
Rynek marek luksusowych w Polsce
Rynek marek luksusowych w Polsce dynamicznie rośnie. Marki należące do światowych gigantów jak LVMH czy Kering wycofują się w Polsce z dystrybucji przez pośredników i właśnie tworzą własne, zarządzane przez siebie butiki. Zatem do Louis Vuitton i Hermes dołączy zaraz m.in. Saint Laurent czy Dior. Również Magda Butrym, jedyna polska luksusowa marka modowa święcąca od lat triumfy na rynkach światowych, zdecydowała się wreszcie na otworzenie pierwszego butiku nad Wisłą.
Trzy pierwsze polskie marki uznane w branży luksusu to Magda Butrym, właśnie, oraz Belvedere Vodka i Antonius Caviar.
Założyciele Luxury Mastermind Club mają ambicję przyczynić się do rozwoju branży. Planowane są spotkania networkingowe, warsztaty i szkolenia z zakresu zarządzania marką luksusową, grupy mastermind oraz fora inwestycyjne.
Eksperci zaproszeni do współpracy:
- Justyna Adamczyk / JMA Consulting, Akademia Luksusu, Luxury Mastermind Club, przedsiębiorczyni, doradca strategiczny, ekspertka marek luksusowych, wykładowczyni Uniwersytetu SWPS „Kreowanie i zarządzanie markami luksusowymi”.
- Jakub Czarnota / CEO "Magda Butrym", współwłaściciel, CEO i strateg marki Magda Butrym, uznanej i cenionej na świecie polskiej luksusowej marki modowej.
- Anna Sokołowska – Ławniczak / rzeczniczka patentowa, partner w kancelarii "TKP Traple"; ekspertka zabezpieczania własności intelektualnej specjalizująca się w markach premium i luksusowych. Doktor prawa z tytułem uzyskanym w University of Lorraine in France.
- Dorota Roesler / Head of Business Development & Marketing, "DWF". Fundatorka Fundacji Muzeum Warszawy, ekspertka art brandingu oraz strategii marek, kolekcjonerka sztuki, mentorka.
- Asia Sobierajska / co-founder "Warsaw Creatives", CEO “AM PM Agency”. Ekspertka PR i komunikacji marek premium i luksusowych. Współzałożycielka agencji obsługującej marki m.in. z obszaru fashion (Magda Butrym) oraz biżuterii (TOUS).
- Piotr Ciąćka / Client Business & Partnerships Director "KANTAR". Ekspert badań rynkowych, analiz i wspierania rozwoju marek. Wykładowca akademicki.