OMNIRES na Salone del Mobile w Mediolanie
Marka na targach zaprezentowała ideę The Art of Water Design, koncentrując się na nowoczesnym designie, funkcjonalności produktów oraz aspektach zrównoważonego korzystania z wody. Projekt przestrzeni wystawiennicze opracowało Loskiewicz.Studio.
Stoisko OMNIRES na Salone del Mobile. Zdjęcie: Zasoby Studio
Firma przedstawiła inspirujące formy, powierzchnie i wykończenia kolorystyczne produktów, zaprojektowanych zarówno w Studio OMNIRES, jak i we współpracy z renomowanymi studiami projektowymi, takimi jak Pawlak & Stawarski czy Maja Ganszyniec Studio.
Goście odwiedzający stoisko zwracali uwagę na kompozycyjną grę płaszczyzn i linii w przestrzeni, która w galeryjny sposób eksponowała kształty i tekstury poszczególnych kolekcji polskiego producenta. Fontanna z bateriami kuchennymi SWITCH, będąca centralnym punktem stoiska, poza walorami estetycznymi, pełniła także praktyczną funkcję umożliwiającą gościom napicie się filtrowanej wody.
Stoisko OMNIRES na Salone del Mobile. Zdjęcie: Zasoby Studio
Stoisko OMNIRES na Salone del Mobile. Zdjęcie: Zasoby Studio
Minimalizm w projektach OMNIRES
Czymś, co wyrożniało wszystkie prezentowane w Mediolanie produkty, jest minimalizm z czystymi liniami i formami.
Zaobserwowaliśmy duży odzew ze strony klientów, dystrybutorów oraz architektów z różnych regionów świata. Jednocześnie wiemy, że zaawansowany technologicznie proces produkcji naszych kolekcji odpowiada na wyzwania stawiane przez najbardziej ambitne projekty inwestycyjne. Zainteresowanie podczas Salone del Mobile potwierdza, że obraliśmy właściwą strategię. Jestem pewna, że uczestnictwo w tak prestiżowym wydarzeniu umocni reputację firmy jako ważnego gracza na rynku międzynarodowym, – powiedziała po targach Paulina Shacalis, Dyrektor Zarządzająca i Kreatywna OMNIRES.
Stoisko OMNIRES na Salone del Mobile. Zdjęcie: Zasoby Studio
Stoisko OMNIRES na Salone del Mobile. Zdjęcie: Zasoby Studio
Tuż obok stoiska OMNIRES, można było się dowiedzieć o projektowaniu łazienek pod względem zrównoważonego wykorzystania wody. Opowiadała o tym szeroko komentowana instalacja „Under the Surface”, zaprojektowana i stworzona przez Accurat, Design Group Italia i Emiliano Ponzi. Przybrała ona przestrzenną formę błękitnej zanurzonej wyspy, uświadamiając poprzez narrację wizualną wpływ codziennego zużycia wody na środowisko. Projekt zaprezentował postęp technologiczny związany z ochroną wody w wyposażeniu łazienek, idei bardzo istotnej w filozofii marki OMNIRES.