Święto urody
Warszawski Dom Braci Jabłkowskich zamienił się na dwa dni w przestrzeń poświęconą pięknu według SEPHORA oraz najlepszym markom kosmetycznym – także tym, które znajdziemy wyłącznie w salonach SEPHORA. Mogliśmy podziwiać niezwykłą scenografię, w której motyw czarno-białych pasków SEPHORA połączono z energetycznym żółtym kolorem.
Zdjęcie: serwis prasowy SEPHORA.
Do wyboru, do koloru
Odwiedzający mogli poznać nowości i porozmawiać o nich ze specjalistami w strefach poświęconych różnym dziedzinom – MAKEUP LAB, SKINCARE LAB i HAIRCARE LAB oraz FRAGRANCE LAB, a także wziąć udział w warsztatach zorganizowanych w strefie MASTERCLASS.
Zdjęcie: serwis prasowy SEPHORA.
W strefie MAKEUP LAB prezentowano dominujące w tym sezonie trendy – srebrny akcent na oku SILVER GLOSSY, metaliczne usta METTALIC PASTELS oraz monochromatyczne otulenie twarzy brązem BLONZING MOCHA.
W SKINCARE LAB można było skorzystać z konsultacji z wykorzystaniem innowacyjnego urządzenia DIGITAL SKIN & SHADE DIAGNOSIS. Dzięki niemu można precyzyjnie określić indywidualne potrzeby skóry i dobrać najlepsze produkty. Przedstawiono również trendy, między innymi KISSABLE LIPS sfokusowany na usta czy skoncentrowany na wzmacnianiu skóry BOOSTING RESILLENCE.
Zainteresowani tematyką pielęgnacji włosów mogli przekonać się w strefie HAIR LAB, że najnowsze trendy stylizacyjne łączą się z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, a także zbadać skórę głowy za pomocą zaawansowanego technologicznie urządzenia.
Wrażenia zapachowe gwarantowało zwiedzanie strefy FRAGRANCE LAB, gdzie nawet najbardziej wytrawnych znawców spotkało sporo olfaktorycznych zaskoczeń. Właśnie tu można też było skorzystać z konsultacji i dobrać swój zapach z oferty SEPHORA.
Nowości SEPHORA możecie znaleźć już w salonach firmowych i online.
Zdjęcie: serwis prasowy SEPHORA.
Zdjęcie: serwis prasowy SEPHORA.
Zdjęcie: serwis prasowy SEPHORA.
Zdjęcie: serwis prasowy SEPHORA.
Zobacz też:
Krzesło NewHope od Hanczar Studio – z miłości do prostoty i środowiska
Luksus na stole w najbardziej wyrafinowanym wydaniu
Płytki, które pobudzą wyobraźnię. Królik to nowa inicjatywa Aleksandry Żeromskiej i Kaflarni Karny