Chopard kocha kino
Marka jest partnerem Festiwalu w Cannes od 1998 roku. W ramach tej współpracy Chopard wykonuje wszystkie trofea przyznawane przez jury festiwalu, a Złota Palma jest osobiście zaprojektowana przez współwłaścicielkę i dyrektorkę artystyczną marki - Caroline Scheufele.
We wrześniu 2023 Chopard i W.KRUK w roli Partnerów Głównych zagościły także w Gdyni podczas 48. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. To właśnie tam blask diamentów płynął z czerwonego dywanu, a spektakularna, specjalnie sprowadzana do Polski kolekcja biżuterii Chopard, zdobiła kreacje znanych aktorek w trakcie Gali Zamknięcia Festiwalu.
Swoją miłość do kina Chopard wyraża także w najnowszej kampanii Chopard Loves Cinema. Do udziału w niej zaproszono Julię Roberts.
Bransoletki z kolekcji Chopard Feelgood Happy Hearts. Zdjęcie: materiał prasowy W.KRUK
Julia Roberts ambasadorką nowej kampanii Chopard
Aktorka od 2021 roku jest twarzą kolekcji Happy Sport i Happy Diamonds, a obecnie stała się ambasadorką i muzą wszystkich nowopowstałych modeli zegarków i biżuterii damskiej z portfolio marki.
Kampania reklamowa Chopard Loves Cinema pokazuje kulisy powstawania hollywoodzkich produkcji filmowych. Zobaczymy 12 klipów wideo, w których Julia Roberts zostaje uchwycona przez kamerę, jako ucieleśnienie spełnionej kobiety, pełnej radości, empatii i szalonych pomysłów.
Damski zegarek z kolekcji Chopard Happy Sport. Zdjęcie: materiał prasowy W.KRUK
Chopard i W.KRUK definiują luksus
Współpraca Chopard i W.KRUK połączyła dwie silne marki biżuteryjne o bogatej historii i długoletniej tradycji rzemieślniczej. Obie marki skupiają się na prezentowaniu ekskluzywnych kolekcji biżuterii, które łączą unikalny szwajcarski charakter i piękno z oczekiwaniami najbardziej wymagających odbiorców w Polsce.
Zegarek i biżuteria Chopard. Zdjęcie: materiał prasowy W.KRUK
W.KRUK jest oficjalnym partnerem Chopard w Polsce.