Ceramika inspirowana Martini
Wazony z kolekcji OKO Malwiny Konopackiej to piękne, charakterystyczne formy znane i cenione od ponad 10 lat przez wielbicieli dobrego designu w Polsce oraz za granicą. Artystka została zaproszona do współpracy przez markę Martini i zaprojektowała wyjątkowy kubek ceramiczny. Idealnie sprawdzi się on do serwowania rozgrzewająych koktajli, między innymi na bazie Martini Fiero i Martini Vibrante, podczas chłodnych wieczorów. Produkt można było nabyć w delikatesach warszawskiej restauracji Epicurien. Marka nie wyklucza kolejnych, podobnych działań z zakresu szeroko pojętego lifestyle’u.
Jak to się robi
O współpracy Martini i Malwiny Konopackiej opowiedziała nam brand managerka Martini – Aleksandra Jakubowiak.
Martini regularnie nawiązuje współprace z różnymi markami, osobistościami i miejscami. Ostatnio wypuściliście kubek, który został zaprojektowany przez uznaną artystkę – Malwinę Konopacką. Czym kierujecie się wchodząc w kooperacje z innymi partnerami?
Stawiamy na autentyczność i wspólne wartości – kreatywność, najwyższą jakość, estetykę oraz odwagę w wyznaczaniu nowych kierunków. Chcemy łączyć siły z markami, osobowościami i miejscami, które mają swój unikalny charakter i rezonują z naszą filozofią. Z jednej strony stawiamy na partnerów, którzy są już na szczycie i kształtują trendy. Z drugiej – z ogromną przyjemnością wspieramy tych, którzy dopiero budują swoją pozycję, ale mają w sobie to wyjątkowe „coś” i potencjał, by stać się kolejnym wielkim nazwiskiem czy gorącym miejscem.
Martini zawsze pojawiało się w eleganckich kieliszkach. Skąd pomysł na współpracę akurat z Malwiną Konopacką, która specjalizuje się w ceramice?
Koktajle na bazie Martini najczęściej są serwowane na lodzie, ale można je też z powodzeniem przygotowywać na ciepło. W chłodne dni świetnym wyborem będzie np. Martini Fiero z dodatkiem cynamonu i syropu waniliowego, które, tak samo jak klasyczne wersje koktajli, można serwować w piękny sposób. I to właśnie chcieliśmy pokazać, nawiązując współpracę z Malwiną i tworząc wyjątkowy kubek, który sprawdzi się doskonale podczas urządzania stylowego, zimowego aperitivo we własnym domu.
Jakie inspiracje stały za projektem kubka? W jaki sposób nawiązuje on do estetyki Martini?
Kolorystyka kubka inspirowana jest marką Martini – niebieski napis i nóżka nawiązują do barw Martini Bezalkoholowego. Z kolei czerwona kulka w środku to ukłon w stronę naszej ikonicznej czerwieni. Sam styl Malwiny idealnie współgra z Martini – jest elegancki i minimalistyczny, ale zawsze z przekornym twistem. To podejście wykracza poza samą estetykę brandu – we wszystkim, co robimy, łączymy klasykę z nowoczesnym podejściem. W projekcie nie mogło zabraknąć charakterystycznego dla artystki elementu – w tym wypadku wcześniej wspominanej kulki.
Czy w przyszłości planujecie kolejne lifestylowe współprace?
Tak, zdecydowanie. Chcemy rozwijać naszą obecność w tym obszarze, tworząc wyjątkowe projekty odzwierciedlające naszą estetykę i wartości. Zależy nam również na kreowaniu unikalnych doświadczeń, które będą inspirować odbiorców i dadzą im możliwość wyrażenia siebie. Na ten moment niestety nie mogę jeszcze nic zdradzić, ale nadchodzące miesiące zapowiadają się ekscytująco.
W jaki sposób bezalkoholowe propozycje Martini zachowują charakterystyczny smak i jakość klasycznych koktajli?
Bezalkoholowe warianty Martini zachowują charakterystyczny smak i jakość dzięki starannie dobranym składnikom oraz wyjątkowym recepturom. Proces ich tworzenia jest niemal identyczny jak w przypadku klasycznych wermutów, co pozwala na zachowanie tej samej głębi smaku i aromatu.
Brand managerka Martini Aleksandra Jakubowiak we wnętrzu restauracji Epicurien.
Zobacz także:
Nowe, niezwykłe miejsce w stolicy. Musicie to zobaczyć!
Zachwyty redaktorki AD. 9 rzeczy, które zrobiły na mnie wrażenie
4 rzeczy, które przemienią codzienne picie kawy w rozkoszny rytuał