Międzynarodowe uznanie
International Business Awards to nagrody przyznawane przez ekspertów ze świata marketingu, nazywane „Oskarami świata biznesu” – nagradzają innowacje, osiągnięcia i doskonałość marketingową. W tym roku, w kategorii Event- Roadshow doceniono Mobilny Showroom Paradyż Home. Gratulujemy!
Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Czym jest Mobilny Showroom Paradyż HOME?
To unikalna przestrzeń pop-up, która została zaprojektowana przez Annę Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio, by w trakcie mobilnego doświadczenia przedstawić wyjątkowy produkt ceramiczny, jakim są spieki kwarcowe TRI-D.
Mobilny showroom odwiedził wiele miast i wydarzeń w Polsce, m.in. Open’er Festival w Gdyni, Gdynia Design Days, Plac Solny we Wrocławiu oraz wydarzenie Warsaw Home & Contract, a także jedno z najpopularniejszych centrów handlowych – Westfield Arkadia. W konkursie doceniono pomysł na promocję marki, design i mobilność.
„Zdobycie złotej statuetki w konkursie International Business Awards w kategorii Roadshow to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że odwaga w łączeniu innowacji z designem przynosi efekty. Mobilny showroom Paradyż Home to nowatorska forma promocji naszych spieków kwarcowych TRI-D – materiału, który dzięki swoim właściwościom i estetyce otwiera zupełnie nowe możliwości aranżacyjne. Cieszy nas, że eksperci z całego świata dostrzegli i docenili nasze podejście, w którym technologia, kreatywność i doświadczenie klienta idą w parze” – komentuje Agata Brodzka, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
Zobacz także:
Dom pełen koloru i nieoczywistych rozwiązań. Wrażenie robi 1.3-tonowa wanna z marmuru
Dom w stylu japandi w Poznaniu. Tu odprężenie czuje się już od progu
Mała wielka Japonia: dom modowego mistrza z Los Angeles projektu Tadao Andō