Czym jest „Sztuka Fuzji”
To filozofia marki Hublot polegająca na łączeniu materiałów, które pozornie do siebie nie pasują. Pierwszą sensacyjną innowacją był model „Big Bang” w 2004 roku – wykorzystano w nim jednocześnie złoto i gumę. Później było jeszcze bardziej oryginalnie – pojawiły się takie materiały ceramika, włókna węglowe, a także zegarek znany jako „Magic Gold”, wykonany z 18-karatowego złota, ale niezwykle odporny na zarysowania. Hublot to też zaawansowana technika zegarmistrzowska i wysoko oceniane mechanizmy takie jak Meca-10 10-Day Power Reserve czy Tourbillon Power Reserve 5 Days.
Mistrzowskie grono fanów
Wśród ambasadorów Hublot znajdziemy piłkarza Kyliana Mbappé i tenisistę Novak Djokovic. Idealnie wpisują się w charakter marki, która od lat jest ważnym sponsorem zawodów sportowych.
W Polsce marzenie o Hublot można spełnić w salonach W.KRUK. Modele takie jak „Big Bang”, „Classic Fusion” można kupić w trzech lokalizacjach – W.KRUK Westfield Mokotów oraz W.KRUK Plac Trzech Krzyży w Warszawie oraz w Starym Browarze w Poznaniu.