Za nami kolejny AD Well Designed Cocktail. Fuzja świata sztuki i biznesu

Czwarta edycja AD Well Designed Cocktail odbyła się w stylowych wnętrzach Lane’s Bar w Hotelu Bristol. Podczas kameralnego spotkania, na którym nie zabrakło wyjątkowych gości ze świata architektury, wnętrz i biznesu, rozmawialiśmy m.in. o designie, opierającemu się upływowi czasu oraz projektowaniu, które spełnia potrzeby współczesnych użytkowników.

Za nami kolejny AD Well Designed Cocktail. Fuzja świata sztuki i biznesu

Zdjęcie: AD Polska

AD Well Designed Cocktail w Lane’s Bar

Ideą przyświecającą AD Well Designed Cocktail jest wymiana doświadczeń w gronie ludzi, którzy dzielą wspólne pasje i zainteresowania. Czwarta edycja była unikatowa, bo oprócz gości ze świata architektury, wnętrz i designu, obecni byli również przedstawiciele biznesowej strony projektowania. Kameralne spotkanie miało na celu połączyć te dwa światy.

Zdjęcie: AD Polska

Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce do tej wyjątkowej fuzji i wymiany doświadczeń niż inspirowane stylem art déco wnętrza gin baru Lane’s w Hotelu Bristol a Luxury Collection Hotel Warsaw. Atmosferę miejsca podkreślają przyjemne w dotyku aksamity, plusze i miękka skóra, które łączą się z eleganckim mosiądzem, szkłem i kamieniem.

Lane`s Bar w Hotelu Bristol. Zdjęcie: AD Polska

Podczas jesiennej edycji AD Well Designed Cocktail goście delektowali się nie tylko wyśmienitymi wnętrzami, ale również specjalnie przygotowanymi na tę okazję koktajlami w wersji alkoholowej i bezalkoholowej. Uczestnicy spotkania mogli również ugasić pragnienie wodą mineralną od partnera spotkania, AQUA Carpatica, wydobywaną z chronionych źródeł podziemnych w głębi Karpat.

Zdjęcie: AD Polska

Spotkanie rozpoczęła Magdalena Eliasz, dyrektor generalna Bristolu a Luxury Collection Hotel Warsaw podkreślając siłę partnerstwa Hotelu Bristol i magazynu AD, która leży w ich szacunku do dziedzictwa i odważnym spoglądaniu w przyszłość.

- Hotel Bristol od 125 lat jest sercem życia kulturowego i społecznego Warszawy, łącząc kulturę i dziedzictwo z nowoczesną elegancją. W taki sam sposób dziedzictwo AD uczy nas doceniać i doświadczać designu, również tego z tradycją, i łączyć go z nowoczesnością – powiedziała Magda Eliasz.

Zdjęcie: AD Polska

Piotr Modliński, Magdalena Eliasz, Magda Mazur, Dawid Woliński. Zdjęcie: AD Polska

Marta Boreta, Monika Kulpa - Miros, Magda Mazur, Monika Wojcieszczak. Zdjęcie: AD Polska

Mat Kubaj, Joanna Polus, Konrad Zaustowicz. Zdjęcie: AD Polska

Następnie Magda Mazur, redaktor naczelna magazynu AD przedstawiła uczestnikom spotkania głównego partnera wydarzenia – firmę SGI, którą reprezentowała Monika Kulpa-Miros, development director oraz Marta Boreta, marketing manager. Jak zaznaczyła redaktor naczelna AD Polska, „SGI nie jest zwykłym deweloperem. To rodzinna firma, która postanowiła oferować ludziom nie tylko powierzchnie do mieszkania, ale przede wszystkim – przestrzeń do życia”.

Zdjęcie: AD Polska

Konrad Zaustowicz, Monika Goszcz. Zdjęcie: AD Polska

Katarzyna Kuskowska, Anna Korytowska. Zdjęcie: AD Polska

Zdjęcie: AD Polska

Iwona Duić, Magda Pohrybieniuk. Zdjęcie: AD Polska

Następnie Monika Kulpa-Miros przybliżyła gościom filozofię SGI i wyjaśniła, czym ich podejście różni się od innych deweloperów.

- W naszych inwestycjach poszukujemy przede wszystkim człowieka. Tworząc nasze osiedla, za każdym razem zastanawiamy się, kto tam zamieszka i czego będzie potrzebował. Chcemy, żeby w naszych osiedlach ludziom mieszkało się dobrze, dlatego dbamy o przestrzenie wspólne – to właśnie w nich mieszkańcy mogą tworzyć wspólnotę i spędzać razem czas - powiedziała Monika Kulpa-Miros.

Monika Wojcieszczak, Iwona Duić, Magda Pohrybieniuk, Marta Boreta, Monika Kulpa - Miros. Zdjęcie: AD Polska

Magdalena Impert, Magda Mazur. Zdjęcie: AD Polska

Patrycja Johnson. Zdjęcie: AD Polska

Paweł Luliński i Weronika Libiszowska. Zdjęcie: AD Polska

Magda Pohrybieniuk, Monika Goszcz, Magda Mazur. Zdjęcie: AD Polska

Tematem spotkania i rozmów był również design, który opiera się upływowi czasu i może przetrwać więcej niż jeden sezon. Gościnie opowiedziały o tym, jak inwestycje SGI wpisują się w ideę ponadczasowego wzornictwa. Oprócz wykorzystywania solidnych i długowiecznych materiałów, stosowania oszczędnej kolorystyki, dla SGI istotne jest również to, by budynki mieszkalne dobrze wpisywały się w miejską tkankę, a także by zieleń na terenie osiedli była w dobrej formie nawet po 10 latach od posadzenia.

Małgorzata Olejniczakowska, Bogumiła Kałka, Patrycja Johnson, Katarzyna Demircioglu. Zdjęcie: AD Polska

Zdjęcie: AD Polska

Marta Nalepa, Dorota Czekaj. Zdjęcie: AD Polska

- Myślimy też o tym, żeby oferować mieszkańcom różne udogodnienia, takie jak spa, siłownia, sala do jogi, coworking czy plac zabaw. - podkreśliła Marta Boreta, dodając, że jednym z najciekawszych udogodnień, które firma wprowadziła do części wspólnych jest specjalnie przystosowana sala do nauki dla dzieci, gdzie pociechy mieszkańców mogą zgłębiać wiedzę w towarzystwie nauczyciela.

Zdjęcie: AD Polska

Magdalena Eliasz, Piotr Modliński. Zdjęcie: AD Polska

Magda Pohrybieniuk, Magda Mazur. Zdjęcie: AD Polska

Łukasz Siwiec. Zdjęcie: AD Polska

Magda Motyl, Agnieszka Pindera. Zdjęcie: AD Polska

Zdjęcie: AD Polska

To, co wyróżnia SGI na tle innych firm deweloperskich, to również współpraca z cenionymi artystami, projektantami i architektami. „Sztuka jest dla nas bardzo ważna. Widzimy, jak świetnie współgra z przestrzeniami mieszkalnymi, dlatego nie wyobrażamy sobie, by jej zabrakło – wyjaśniła dyrektor marketingu SGI.

Doskonale działalność partnera AD Well Designed Cocktail podsumowała redaktor naczelna AD, mówiąc, że „SGI nie idzie na skróty!”

Mat Kubaj, Anna Kaczmarska. Zdjęcie: AD Polska

Małgorzata Olejniczakowska, Ola Ziarek, Patrycja Johnson. Zdjęcie: AD Polska

Zdjęcie: AD Polska

Grzegorz Goworek, Paweł Sokół, Agata Kasprzyk-Olszewska. Zdjęcie: AD Polska

Agnieszka Pindera, Magda Mazur. Zdjęcie: AD Polska

Ola Ziarek, Monika Goszcz, Konrad Zaustowicz. Zdjęcie: AD Polska

 

 

 

Czytaj więcej