AD Well Designed Cocktail w Lane’s Bar
Ideą przyświecającą AD Well Designed Brunch jest wymiana doświadczeń w gronie ludzi, którzy dzielą wspólne pasje i zainteresowania. Nasi goście łączą w swojej pracy wiele dyscyplin, podchodząc do projektowania wnętrz w sposób holistyczny. Dla nich tworzenie przestrzeni to coś więcej niż podążanie za trendami – to tworzenie doświadczeń oraz przestrzeni, która wpływa na poczucie szczęścia i harmonii.
Zdjęcie: AD Polska
Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce do rozmów o designie, niż inspirowane stylem art déco wnętrza gin baru Lane’s w Hotelu Bristol, a Luxury Collection Hotel Warsaw. Atmosferę miejsca podkreślają przyjemne w dotyku aksamity, plusze i miękka skóra, które łączą się z eleganckim mosiądzem, szkłem i kamieniem. Podczas wiosennej edycji AD Well Designed Cocktail goście mogli delektować się nie tylko wyśmienitymi wnętrzami, ale również specjalnie przygotowanymi na tę okazję koktajlami na bazie ginu i w wersji bezalkoholowej. Uczestnicy mogli również ugasić pragnienie wodą mineralną od partnera spotkania, AQUA Carpatica, wydobywaną z chronionych źródeł podziemnych w głębi Karpat. Ta unikatowa woda poddana 40-letniej filtracji jest całkowicie wolna od sztucznych dodatków, chemikaliów i zanieczyszczeń.
Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Spotkanie rozpoczęła Magdalena Eliasz, dyrektor generalna Bristolu, a Luxury Collection Hotel Warsaw, która powitała gości w imieniu Hotelu Bristol i Lane’s Bar. Następnie redaktor naczelna AD Polska, Magda Mazur, przedstawiła hasło spotkania „Współpraca”, które zainspirował najnowszy numer AD. Wśród zaproszonych do Hotelu Bristol gości obecni byli architekci i projektanci, których realizacje pojawiły się na łamach naszego magazynu.
Marta Matelier, Jowanna Hyziak. Zdjęcie: AD Polska
Magdalena Eliasz, Magda Mazur i Jowanna Hyziak. Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Grażyna Caputa, Iwona Duić, Dorota Idzikowska, Magda Mazur, Jowanna Hyziak. Zdjęcie: AD Polska
Jednym z partnerów wydarzenia była marka Givenchy, której historię i filozofię przybliżyła Jowanna Hyziak. Goście mogli zapoznać się z dwoma zapachami Givenchy: męskim Gentleman Society Ambree i damskim L’Interdit. Pierwszy, zamknięty w kultowym czarnym flakonie i ozdobiony złotym herbem to hipnotyzująca mieszanka kwiatu narcyza, wetiwerii, skóry, tytoniu i wanilii. L’Interdit to z kolei współczesna wersja pierwszych perfum Huberta de Givenchy dla kobiet z 1957 roku. Zmysłowe nuty kwiatu pomarańczy, jaśminu i tuberozy przeplatają się tu z mieszanką wetiweru i paczuli.
Gosia Bardyszewska, Anna Mucha, Piotr Łucyan i Agata Motyka-Jurkowska. Zdjęcie: AD Polska
Paulina Szeroczyńska, Maja Handke i Marta Szczepańska. Zdjęcie: AD Polska
Natalia Malarska i Paweł Kaliński. Zdjęcie: AD Polska
Podczas spotkania poruszono również temat zapachu we wnętrzach. Jak słusznie zauważyła redaktor naczelna AD Polska – zapach może zmieniać percepcję przestrzeni. Operowanie konkretnymi nutami zapachowymi we wnętrzu pozwala na uzyskanie upragnionego efektu – na przykład zapach czekolady, cynamonu, a także kadzidła tworzy przytulną, relaksującą atmosferę, a nuty cytrusowe nastrajają pozytywnie i dodają energii.
Justyna Puchalska. Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Magda Mazur i Artem Gurikov. Zdjęcie: AD Polska
Jowanna Hyziak, Ewa Ostaszewska-Krawiec i Grażyna Caputa. Zdjęcie: AD Polska
Rafał Otłog, Weronika Libiszewska i Maja Mozga-Górecka. Zdjęcie: AD Polska
Justyna Smolec i Robert Majkut. Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Grażyna Caputa i Magda Mazur. Zdjęcie: AD Polska
Dorota Williams i Maja Handke. Zdjęcie: AD Polska
Iwona Duić. Zdjęcie: AD Polska
Kornel Brocki. Zdjęcie: AD Polska
Grzegorz Hasik i Tomasz Krzyżanowski. Zdjęcie: AD Polska
Magda Mazur i Elżbieta Madej. Zdjęcie: AD Polska
Grzegorz Hasik i Jola Skóra. Zdjęcie: AD Polska