AD Well Designed Cocktail w Lane’s Bar
Ideą przyświecającą AD Well Designed Cocktail od początku była wymiana doświadczeń w gronie ludzi, którzy dzielą wspólne pasje i zainteresowania. Hasłem piątej, ostatniej w tym roku edycji wydarzenia, był cytat projektanta Briana Reeda: „Everything is designed, but few things are designed well”. Spotkanie miało przypomnieć gościom reprezentującym architekturę, wnętrza, design, a także biznesową stronę projektowania, że możemy się wzajemnie inspirować, tworząc wspólnie krajobraz polskiego designu.
Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Magda Mazur i Kamila Dare. Zdjęcie: AD Polska
Magda Mazur, Tomasz Szyszka. Zdjęcie: AD Polska
Jarosław Golon, Magda Mazur i Karol Gruszka. Zdjęcie: AD Polska
Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce do tej wyjątkowej fuzji i wymiany doświadczeń niż inspirowane stylem art déco wnętrza gin baru Lane’s w Hotelu Bristol a Luxury Collection Hotel Warsaw. Atmosferę miejsca podkreślają przyjemne w dotyku aksamity, plusze i miękka skóra, które łączą się z eleganckim mosiądzem, szkłem i kamieniem.
Magda Mazur i Magdalena Eliasz. Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Spotkanie rozpoczęła Magda Mazur, redaktor naczelna magazynu AD Polska, przedstawiając przybyłym gościom partnerów spotkania: Hotel Bristol a Luxury Collection Hotel Warsaw, który reprezentował dyrektor sprzedaży Tomasz Szyszka; markę Omnires, której twarzą i głosem była Kamila Dare, Architect Relations & Showroom Manager; oraz markę Maxfliz reprezentowaną przez Karola Gruszkę, dyrektora zarządzającego Maxlight i Jarosława Golona, eksperta ds. sprzedaży w Maxfliz.
Mat Kubaj, Dorota Roesler. Zdjęcie: AD Polska
Magda Mazur, Ewelina Woldan, Kamila Kończak, Artem Gurikov. Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Maja Skalska. Zdjęcie: AD Polska
Duet z Maxfliz w rozmowie z redaktor naczelną AD Polska opowiedział m.in. o tym, z jakich inwestycji są najbardziej dumni, jak budują relacje z projektantami jako nowoczesna platforma zakupowa z dziedziny interior design, a także jakimi nowościami zaskoczą swoich klientów w 2026 roku.
Z kolei przedstawicielka firmy Omnires opowiedziała m.in. o międzynarodowych sukcesach marki (German Design Award czy Archiproducts Design Awards), o tym, jakimi wartościami kieruje się Omnires, tworząc swoje produkty i jak stara się odpowiedzieć na potrzeby współczesnych użytkowników.
Zdjęcie: AD Polska
Anna Krzyżanowska, Izabela Błaszczyk. Zdjęcie: AD Polska
Maja Skalska, Edyta Skłodowska, Piotr Machnik, Magda Mazur, Emilia Sawicka. Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Marcin Zach, Magdalena Impert. Zdjęcie: AD Polska
Aneta Kowalczyk, Anna Vonhausen, Magda Mazur, Agnieszka Garnuszewska. Zdjęcie: AD Polska
Po zakończeniu części oficjalnej, goście oraz partnerzy spotkania kontynuowali rozmowy w swobodnej atmosferze, delektując się przekąskami i specjalnie przygotowanymi na tę okazję koktajlami w wersji alkoholowej i bezalkoholowej.
Zdjęcie: AD Polska
Joanna Polus, Mat Kubaj, Elżbieta Piskozub. Zdjęcie: AD Polska
Anna Karaś, Andrzej Śliwka. Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Magdalena Eliasz, Magda Mazur, Katarzyna Kurleto, Magdalena Impert. Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska
Sylwia Klaman, Magda Mazur, Elżbieta Piskozub. Zdjęcie: AD Polska
Emilia Sawicka, Magda Mazur, Tomasz Rudek. Zdjęcie: AD Polska
Zdjęcie: AD Polska