Razem tworzymy piękno! Sephora rusza z kampanią na rzecz inkluzywności i samoakceptacji

Misją marki Sephora jest inspirowanie swojej społeczności inkluzywną wizją piękna. Marka rusza z nową kampanią, która podkreśla rolę Sephory jako miejsca oferującego przestrzeń do swobodnego odkrywania, testowania i wyrażania siebie. Miejsca wolnego od osądzania, wzmacniającego pewność siebie i samoakceptację.

Do najnowszej kampanii Sephora dołącza wraz ze swoją marką kosmetyków, Selena Gomez, gwiazda silnie zaangażowana na rzecz zdrowia psychicznego, inkluzywności i samoakceptacji. Zdjęcie: materiały prasowe

„Razem tworzymy piękno”, „We belong to something beautiful”, najnowsze hasło kampanii promującej Sephory potwierdza unikatową wizję piękna marki, która czerpie swoją siłę z wyrażania różnorodności, unikalności, ale także z przynależności do wspierającej społeczności.

Rola lustra

Kampania redefiniuje rolę lustra, często uznawanego za obiekt służący do oceniania i osądu, jako naszego sprzymierzeńca. Lustro, w kampanii Sephora staje się życzliwym i pozytywnie nastawionym świadkiem wspólnej celebracji wszelkich formy piękna.

Reżyserka Stefanie Soho i fotografka Liz Collins, uchwyciły momenty wycięte ze scen filmowych, ale także z różnych, czasami bardziej intymnych momentów w życiu. Film przedstawia serię urywków z życia, w których postaci łączą się i nawiązują więź poprzez świat różnorodnego piękna. Lustra natomiast są ich sprzymierzeńcami.

Ponieważ Sephora chce zaangażować całą swoją społeczność, Selena Gomez, gwiazda silnie zaangażowana na rzecz zdrowia psychicznego, inkluzywności i samoakceptacji, dołącza do kampanii wraz ze swoją marką Rare Beauty.

Czytaj więcej