Nowa odsłona biura Rare Beauty Seleny Gomez

Widok na tę przeprojektowaną przestrzeń biurową, sprawia, że wszystko nad czym pracowałam, stało się w końcu bardzo realne - mówi właścicielka i aktorka magazynowi AD.

Autor Rachel Davies

Nowa odsłona biura Rare Beauty Seleny Gomez

Selena Gomez założyła markę kosmetyczną Rare Beauty w 2020 roku. Zdjęcie: Flannery Underwood

Jeśli wskazać jeden element, który w sposób szczególny (i uroczy!) nadaje ton w tym nowo zaprojektowanym biurze Rare Beauty Seleny Gomez, to bez wątpienia są to wielokolorowe schody znajdujące się w holu. Co prawda nie służą one żadnemu celowi – biuro działającej od trzech lat marki zajmuje obecnie tylko jedno piętro – ale mimo to stanowią jeden z najbardziej imponujących elementów tej przestrzeni, bezdyskusyjnie przyciągając wzrok. Każdy ze stopni został pomalowany w odcieniu Soft Pinch Liquid Blushes z linii kosmetyków Rare Beauty. Ta decyzja wydaje się odzwierciedlać etos marki: porzuć dążenie do perfekcji, a nauczysz się cieszyć i bawić tym, co masz.

Sherwin-Williams stworzył dla schodów w holu biura niestandardowe kolory na podstawie odcieni Soft Pinch Liquid Blushes od Rare Beauty. Zdjęcie: Kylie Fitts/Havenly

Pomalowanie schodów było pomysłem Kelsey Fischer, głównej projektantki w Havenly, która wraz z zespołem Rare Beauty pracowała nad redesignem biura marki. Na początku przestrzeń ta była surowa i chłodna  — pozostałość po poprzednich najemcach (twórcach gier). Dominowały tu odważne zielenie i błękity, które dalece odbiegały od identyfikacji wizualnej Rare Beauty -  jednak dzięki współpracy z Havenly, biuro stało się nie tylko komfortowym miejscem pracy, ale też zyskało status niezwykle inspirującej przestrzeni.

Na początku projektu Fischer zagłębiła się w archiwum marki Rare Beauty, uważnie przyglądając się nie tylko samym produktom, ale także kampaniom reklamowym, opakowaniom i obecności marki w mediach społecznościowych. Rare Beauty została wprowadzona na rynek w trakcie pandemii, we wrześniu 2020 roku, kiedy praca zdalna była koniecznością. - Pracując w nowej firmie i będąc w tym przejściowym okresie między pracą zdalną a pracą w biurze, poświęcasz się tak bardzo, a tymczasem nie widzisz efektów. Chciałam naprawdę wprowadzić to jako aspekt projektu i dać zespołowi Rare Beauty poczucie otoczenia się ich piękną pracą - mówi Fischer magazynowi AD.

W całym biurze wyeksponowano istniejące zdjęcia produktów i kampanii Rare Beauty, jednak z myślą o tym, by można je było łatwo zmieniać adekwatnie do pór roku i debiutów nowych produktów marki. Choć rozważano użycie telewizorów, by to ułatwić, to jednak ostatecznie zdecydowano się na wydruki, ponieważ wydawały się bardziej osobiste.

W holu Rare Beauty znajduje się para foteli West Elm w aksamitnym wykończeniu. Zdjęcie: Kylie Fitts/Havenly

 

Zakrzywiona sofa Crate & Barrel znajduje się w jednym z narożników biura Seleny Gomez. Zdjęcie: Kylie Fitts/Havenly

Dla marki skoncentrowanej na byciu `ciepłym i gościnnym`, jak to podkreśla Gomez, ważne było, aby biuro było nie tylko inspirujące dla pracowników, ale także wygodne. W całym pomieszczeniu wprowadzono przytulne tekstury - poduszki i pledy, które stanowią akcenty kojarzone z domem. Wykorzystano też różnorodne źródła światła (nie zdecydowano się tylko na świetlówki, powszechnie obecne w wielu biurach). Najbardziej ciepłym miejscem jest biuro Gomez, otoczone z obu stron malinowymi zasłonami, dzięki którym przestrzeń zdaje się być bardziej intymna, ale też nie do końca swobodna. - Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam moje nowe biuro, byłam zachwycona - podkreśliła Selena Gomez w skierowanej do AD wiadomości e-mail. - Nigdy w życiu nie miałam biura, i w końcu coś, nad czym pracowaliśmy bardzo długo, stało się bardzo realne.

Centralnym elementem biura jest długi regał, na którym wyeksponowano asortyment produktów Rare Beauty, obok tworzonych przez lata pudełek PR i inspirujących książek. Po przeciwnej stronie znalazła się oświetlona toaletka otoczona dwoma pełnowymiarowymi lustrami, co stwarza Selenie Gomez i jej zespołowi wygodne warunki do testowania nowych produktów. Zdjęcie: Kylie Fitts/Havenly

 

Lustra podłogowe w biurze Gomez od CB2. Zdjęcie: Kylie Fitts/Havenly

 

Naprzeciwko biurka Seleny stoi duet foteli Rove Concepts. Betonowy stół również marki Rove Concepts. Zdjęcie: Kylie Fitts/Havenly

 

Otwarta ekspozycja akcesoriów do makijażu zachęca zespół do eksperymentowania z linią produktów Rare Beauty. Zdjęcie: Flannery Underwood

Dostępność sal konferencyjnych i przestrzeni wypoczynkowych w holu umożliwiła realizację kolejnego bardzo ważnego elementu misji Rare Beauty: dbanie o zdrowie psychiczne. „[Zorganizowaliśmy] wszystko, począwszy od ćwiczeń oddechowych i medytacji, po zajęcia rozciągające i nawet warsztaty z uprawy sukulentów, aby zachęcić pracowników do oderwania się od biurek i zregenerowania się - mówi Gomez, podkreślając, że także spotkań grupowych będzie tu więcej. - Zorganizowaliśmy jedno niespodziewane wydarzenie społecznościowe w nowej przestrzeni, ale jesteśmy podekscytowani, że wkrótce będziemy mogli powitać w naszym biurze więcej osób - dodaje.

W centralnej części sali konferencyjnej znajduje się stolik kawowy Williams Sonoma Home. Zdjęcie: Kylie Fitts/Havenly

 

Artykuł ukazał się oryginalnie na AD US.

Czytaj więcej