Kolekcja Westwing | Crosby Studios. Nieustraszona kreatywność zamknięta w rzeźbiarskiej formie

Westwing | Crosby Studios to ekskluzywna kolekcja kapsułowa stworzona we współpracy z wizjonerskim artystą i projektantem Harrym Nurievem, założycielem Crosby Studios. Kolekcja łączy eksperymentalną estetykę Nurieva z wyselekcjonowanym i zorientowanym na design podejściem Westwing.

Kolekcja Westwing | Crosby Studios. Nieustraszona kreatywność zamknięta w rzeźbiarskiej formie

Zdjęcie: Westwing

Kapsułowa kolekcja Westwing i Crosby Studios

Westwing i Crosby Studios łączy wspólna wizja: przekonanie, że design ma moc poruszania, inspirowania i stawiania wyzwań. Harry Nuriev, znany ze swojego eksperymentalnego podejścia na styku sztuki, mody i wnętrz, na nowo definiuje pojęcie pięknego życia. Wspólny projekt Westwing i wizjonerskiego projektanta sprawia, że design staje się potężnym, wyrazistym i jednocześnie dostępnym narzędziem ekspresji.

Kolekcja Westwing | Crosby Studios. Zdjęcie: Westwing

Kolekcja Westwing | Crosby Studios to starannie dobrany wybór minimalistycznych mebli, tekstyliów, dekoracji i zastawy stołowej. Od rzeźbiarskich siedzisk i eleganckich luster, po graficzne szkło i przyjemne w dotyku tekstylia domowe – każdy element odzwierciedla intuicyjne wyczucie formy i eksperymentalny charakter Harry’ego Nurieva.

Kolekcja Westwing | Crosby Studios. Zdjęcie: Westwing

Projekt łączy motywy charakterystyczne dla Crosby Studios, w tym inspirowany cyfrowym światem wzór w szachownicę z wyselekcjonowaną estetyką Westwing. Rezultatem jest kolekcja zakorzeniona w kreatywnym dialogu i zabawnej transformacji.

- Wzór szachownicy zainspirowała idea punktu zerowego, czyli pustego cyfrowego płótna. Kolekcja jest moim sposobem na zaoferowanie czegoś szczerego i nieskomplikowanego, otwartego na osobistą interpretację – mówi Harry Nuriev.

Kolekcja Westwing | Crosby Studios. Zdjęcie: Westwing

Ta współpraca stanowi strategiczny kamień milowy dla Westwing – pokazuje, jak opowiadanie historii oparte na designie może wzmocnić wartość marki, budować jej znaczenie kulturowe i nawiązywać dialog z kreatywną społecznością. Kolekcja odzwierciedla również szerszy cel marki, jakim jest tworzenie doświadczeń wzbudzających emocje i redefiniowanie tego, co oznacza „Beautiful Living”.

Kolekcja Westwing | Crosby Studios. Zdjęcie: Westwing

- Współpraca z Harrym Nurievem to wyjątkowe przedsięwzięcie dla całego zespołu Westwing – mówi Delia Lachance, Chief Creative Officer i założycielka marki – Harry wnosi nieustraszoną kreatywność, która na nowo wyraża, czym może być projektowanie wnętrz. Widok takich elementów jak nasza najlepiej sprzedająca się sofa Lennon i inne charakterystyczne elementy zinterpretowane przez jego unikalną perspektywę, jest po prostu niesamowity!

Kolekcja Westwing | Crosby Studios. Zdjęcie: Westwing

Premiera kolekcji jest wsparta kompleksową kampanią marketingową 360, obejmującą pop-up showroom w samym sercu Paryża (od 23 czerwca do 4 lipca), a także edytorial zza kulis, prezentujący świat założyciela Crosby Studios. Reportaż maluje przed odbiorcami intymny portret projektanta i ukazuje kolejne etapy twórczej podróży stojącej za kolekcją z Westwing.

Harry Nuriev, Anja Rubik i Delia Lachance na otwarciu Showroomu w Paryżu. Zdjęcie: Westwing

Kolekcja Westwing | Crosby Studios jest dostępna online i w sklepach.


Czytaj więcej