Złota Statuetka Stevie Awards® dla Ceramiki Paradyż
International Business Awards® to jeden z najbardziej prestiżowych, globalnych konkursów biznesowych, który od ponad 20 lat wyróżnia osiągnięcia firm, marek i specjalistów na całym świecie. Zdobycie Stevie Award® to nie tylko prestiż oraz uznanie w środowisku międzynarodowym, ale także dowód skuteczności działań i siła wizerunkowa.
Gala wręczenia nagród Stevie Awards® odbyła się 10 października w Lizbonie, gromadząc liderów biznesu, innowatorów i przedstawicieli firm z ponad 70 krajów z całego świata. W imieniu Ceramiki Paradyż statuetkę odebrała dyrektor marketingu Agata Brodzka wraz z przedstawicielami zespołów pracujących przy wyróżnionym projekcie.
- Jesteśmy dumni, że Ceramika Paradyż - polska firma - znalazła się w tak znamienitym gronie światowych marek. To wyróżnienie ukazuje, że kreatywność, ambicja, odwaga i zaangażowanie naszego zespołu mają międzynarodową wartość oraz są zauważane na globalnej scenie biznesowej. - powiedziała Agata Brodzka, Dyrektor Marketingu Ceramiki Paradyż.
Andrzej Śliwka, Agata Brodzka, Justyna Regulska. Zdjęcie: materiały prasowe
Polska marka otrzymała prestiżowe wyróżnienie za Mobilny Showroom. Ta wyjątkowa przestrzeń pop-up, zaprojektowana przez Annę Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio, łączy elegancję, funkcjonalność i interaktywność, prezentując spieki kwarcowe TRI-D w unikatowy, mobilny sposób. Z jednej strony showroom eksponuje szerokie możliwości zastosowania spieków, z drugiej – służy jako punkt spotkań, kreatywnej wymiany myśli w trakcie warsztatów i szkoleń z profesjonalistami czy po prostu jako miejsce do spędzania czasu w gronie najbliższych.
Zdjęcie: materiały prasowe
Zdjęcie: materiały prasowe
Zobacz też: Złoto dla Ceramiki Paradyż!